Sarbatoarea Bujorului

Dupa ce timp de mai bine de un an am tot plictisit lumea si colegii iata ca astazi cu mare greutate am reusit sa smulg o zi colegului si prietenului nostru Marius, o zi pentru a merge la iarba verde la un gratar, si pentru a fi si mai placuta iesirea am ales padurea de la Roscani unde in fiecare an pe 22.May, se organizeaza sarbatoarea Bujorului.
Totul e la el acasa, mici,bere,muzica joc si voie buna.
Pentru a va convinge ca asa este am pus si cateva foto:
Va asteptam si la anul care vine …

~ de Razvan Cardon pe 22 Mai 2011.

2 Răspunsuri to “Sarbatoarea Bujorului”

  1. Frumoasa-i natura la Roscani si mai ales oamenii cu care ne-am relaxat la un gratar!A durat ceva pana ne-am adunat dar a iesit super!La mai multe iesiri din astea in natura Razvane!

Lasă un răspuns

 
