Oac-oac tiri-diri-dam


Hei, ati auzit? E mare petrecere, mare, la margine de lac. Toate broscutele sunt prezente, niciuna nu lipseste la marele eveniment. Haideti si noi, copii, sa vedem si sa cantam cantecelele broscutelor!

Ce petrecere frumoasa
E la margine de lac!
Broscarimea-i bucuroasa
C-are vin si cozonac!

pe una din baltile din Schela, data viitoare poate se va agata si un crapustean in undita, acum au fost numai broscute spre bucuria copiilor si spre dejamagirea noastra ca nu am mai avut ce pune pe gratar, asa ca am dat o fuga in sat si am luat cativa mici.

~ de Razvan Cardon pe 22 Mai 2010.

3 Răspunsuri to “Oac-oac tiri-diri-dam”

  1. Razvy, dar si picioarele de broasca sunt bune de mancat, iar pane merg de minune🙂

  2. Am mancat o data si nu mai vreau, chiar nu imi plac, is degustatoare numai cand le vezi… prefer un peste bine facut pe gratar mai degraba.

  3. Da stiu…tabu-uri😀

Lasă un răspuns

 
