Zi mare in comuna…(Schela).

Eram in trecere prin comuna Schela, defapt in interes de serviciu. Dupa ce am discutat cu mai marii din primarie despre ce aveam de lucru acolo, fiind bine primiti ca de fiecare data, am primit si o invitatie din partea dansilior la manifestarea ce avea sa urmeze in ziua respectiva si anume depunerea de coroane la monumentul eroilor nemului din comuna. Fapt pentru care mi-am spus ca acum am ocazia sa prind cateva cadre interesante. (Inspirat am fost de am luat aparatul cu mine dimineata).
Ca de obicei am convenit cu colegul meu Marius (doar cu el muncesc) sa mergem repede sa terminam treaba ce o aveam de facut in comuna respectiva, dupa care sa mergem sa onoram si noi cu prezenta la manifestarea din fata primarei. Nu de alta dar se anuntase o parada militara si salve de focuri  si tare as fi fost curios sa mai vad un soldat  sa imi aduc aminte de vremurile de apoi.
Zis si facut , am treminat treaba si in graba cea mai mare am plecat catre primarie la locul cu pricina. ajunsi acolo alai mare de sarbatoare ,dar mai bine las fotografiile sa vorbeasca …

~ de Razvan Cardon pe 15 Mai 2010.

Un răspuns to “Zi mare in comuna…(Schela).”

  1. Frumos fotoreportaj. Cel putin ultima este memorabila🙂
    Vezi ce bine este sa ai aparatul tot timpul la tine.
    De un sprit ceva, nu v-ati lipit?

Lasă un răspuns

 
