O dimineata de primavara si totusi ninge:

E, April si ninge iar …
Asteptam o dimineata insorita de primavara, dar baba iarna si-a scuturat inca o data cojocul, am plecat sa imi iau sotia de la serviciu stiind ca nu vor circula prea multe mijloace de transport in aceea dimineata. Din fuga am luat si aparatul foto in ideia de a prinde cateva cadre cat de cat frumoase in gradina, si iata:

mai tarziu am revenit si cu copii, spre bucuria lor…

~ de Razvan Cardon pe 4 Aprilie 2010.

Un răspuns to “O dimineata de primavara si totusi ninge:”

  1. Imi plac mult primele doua.
    Au stare.

Lasă un răspuns

 
